Από τη Lavazza το εντυπωσιακο project με κεντρική ιδέα το Νέο Ανθρωπισμό

Η Lavazza με το πρότζεκτ “The New Humanity 2021”, του καλλιτεχνικού έργου της Lavazza όπως σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε υπό τη δημιουργική διεύθυνση του διαφημιστικού γραφείου Armando Testa, αποτελείται από ένα ημερολόγιο και ένα περιοδικό, για πρώτη φορά διαθέσιμα στο κοινό παγκοσμίως και για περιορισμένο αριθμό, στο πλαίσιο του έργου συγκέντρωσης χρημάτων για την υποστήριξη του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού “Save the Children”. Για πάνω από 100 χρόνια ο οργανισμός αγωνίζεται να σώσει τα παιδιά που διατρέχουν κίνδυνο και να τους εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές μέλλον. Η Lavazza είναι μακροχρόνιος συνεργάτης και υποστηρικτής του έργου του.

Σε αυτό το πρότζεκτ, το άτομο μπαίνει στο επίκεντρο, μέσα από μία συλλογή από πρωτότυπες καλλιτεχνικές συνεισφορές από εξαιρετικούς καλλιτέχνες του κόσμου της φωτογραφίας, αλλά και μέσω της μουσικής, της ποίησης, του σχεδίου, της αρχιτεκτονικής και του κοινωνικού ακτιβισμού.

Στο ημερολόγιο The New Humanity 2021, 13 αριστοτέχνες της φωτογραφίας παρουσιάζουν ένα νέο όραμα για την ανθρωπότητα όπως προβάλλεται μέσα από την δική τους προσωπική οπτική και αισθητική. Είναι οι καλλιτέχνες της φωτογραφίας David LaChapelle, Simone Bramante, Martin Schoeller, Ami Vitale, Christy Lee Rogers, Steve McCurry, Joey L., Carolyn Drake, Denis Rouvre, Eugenio Recuenco, Charlie Davoli, Martha Cooper και TOILETPAPER.

Στο περιοδικό “The New Humanity 2021” φιλοξενούνται έξι πολιτισμικοί «πρεσβευτές» που καλούνται να εξερευνήσουν αλλά και να ενισχύσουν τις πολλαπλές έννοιες του Νέου Ανθρωπισμού και να διεγείρουν βαθύτερους προβληματισμούς σχετικά με την μεταβατική διαδικασία της επιστροφής στην κανονικότητα, ξεκινώντας από τη δική τους προσωπική εμπειρία και ευαισθησία. Είναι ο αρχιτέκτονας Carlo Ratti, η σχεδιάστρια Stella Jean, ο συγγραφέας Alessandro Baricco, η ηθοποιός Kiera Chaplin, η τραγουδίστρια-τραγουδοποιός Patti Smith, και ο CEO του ΜΚΟ “Save the Children International”, Inger Ashing.

Σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον στο οποίο τα φράγματα και η αποστασιοποίηση μεταξύ ατόμων, κοινοτήτων και εθνών έχουν καταστεί απαραίτητα, η Lavazza προσπαθεί να χτίσει δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων, προσεγγίζοντας τους μέσω μίας γλώσσας κοινής για όλους, της τέχνης, ικανής να μιλάει πάντα στην καρδιά μας. Στόχος είναι η ανάδειξη της εξαιρετικής αντοχής και ανθεκτικότητας των ανθρώπων και η δημιουργία  αισθημάτων ελπίδας, που θα επιτρέψουν εν τέλει την οικοδόμηση μιας «νέας ανθρωπότητας». Ένα κάλεσμα αφύπνισης στην ατομική ευαισθησία, με την ελπίδα ότι μετά από αυτήν τη μακρά και δύσκολη περίοδο, θα γίνουμε μάρτυρες της αναγέννησης ολόκληρων κοινωνιών που θα εκτιμούν την αλληλεγγύη, την ενσωμάτωση, την αποδοχή και τη βιώσιμη ανάπτυξη, αξίες που καθοδηγούν επίσης την επιχείρηση του Ομίλου Lavazza.

Στο auction.lavazza.com, σε συνεργασία με την πλατφόρμα CharityStars, από τις 12 Νοεμβρίου έως τις 26 Νοεμβρίου 2020, χίλια ημερολόγια Lavazza 2021 θα διατίθενται προς πώληση, ενώ 12 πρωτότυπες φωτογραφίες και ένα συλλεκτικό αναμνηστικό θα διατίθενται για δημοπρασία, με τα έσοδα να πηγαίνουν στην υποστήριξη του έργου «Νέοι Ορίζοντες», ένα έργο στήριξης και ενίσχυσης για τους πιο ευάλωτους νέους στην Ινδία (στην περιοχή της Καλκούτας).